Święta to czas radości spędzania czasu z bliskimi oraz obdarowywania się wzajemnie prezentami. To również okres wzmożonej aktywności oraz wytężonej pracy sklepów internetowych. Jak zatem przygotować nasz sklep internetowy do nadchodzącego przedświątecznego okresu zakupowego? By móc wyróżnić się spośród konkurencji należy zastanowić się nad atrakcyjną kwestią wizualną naszego sklepu.


Dostosowany wygląd, zgodny z najnowszymi trendami i motywami świątecznymi wprowadzi w nastrój każdego odwiedzającego Twój sklep internetowy. Sprawi także, że Klient będzie chciał w nim dokonywać zakupu. Jeśli jednak nie zdecydujemy się na wybranie kompleksowej zmiany grafiki, do wyboru pozostają przedświąteczne bannery, logotypy, widgety, pageflipy lub szablon wiadomości e-mail.


Z myślą o wszystkich właścicielach sklepów internetowych, przygotowaliśmy wyjątkową, graficzną paczkę pełną prezentów od RedCart. W grafikach wykorzystano świąteczne kolory oraz znane i lubiane motywy graficzne, które rozpozna każdy. Znajduje się w niej między innymi graficzny newsletter, który jest gotowy do wysyłania informacji dla Klientów o kodach promocyjnych, promocjach bądź darmowej dostawie. Z okazji Świąt pokaż swoim Klientom, że zależy Ci na nich i wyślij serdeczne życzenia dzięki dostosowanej graficznie e-kartce od RedCart. Graficzna paczka zawiera również świąteczny baner, który można zamieścić w sklepie internetowym.


Do wyboru przygotowaliśmy paczki graficzne w dwóch wersjach.



Świąteczny pakiet graficzny nr 1 Świąteczny pakiet graficzny nr 2


Szablon newsletter Szablon newsletter


Baner świąteczny

Baner świąteczny


Całość uzupełnia świąteczna e-kartka utrzymana w stylu kolorystycznym pakietu.




Koszt świątecznego pakietu graficznego to jedynie 249zł netto!


Jak zamówić świąteczny pakiet graficzny? To proste!

Wystarczy wysłać do nas zgłoszenie poprzez system zgłoszeń elektronicznych, dostępny w Panelu administracyjnym sklepu. 

Szczegółowe informacje uzyskać można dzwoniąc pod nr 22 22 82 114 oraz 607 52 13 14 lub wysyłając do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy.


Należy jednak pamiętać, że dostosowanie wyglądu to dopiero pierwszy krok do stworzenia optymalnej oferty przed gorących okresem przygotowań do Świąt. Przygotowania do okresu zwiększonej sprzedaży należy dokładnie zaplanować, mając jednocześnie na względzie potrzeby Klientów. Na stronie głównej naszego sklepu internetowego możemy zasugerować nasze najlepiej sprzedające się produkty wśród kupujących. Wyselekcjonowana grupa produktów, zakwalifikowana jako typowo prezentowe ułatwią Klientowi wybór podczas zakupów.