MyCart wywiady właścicieli sklepów internetowych RedCart

Prosperujący e-biznes, to powód do dumy, a my lubimy się chwalić! Dlatego w ramach cyklu wywiadów "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie", prezentujemy wzorcowe sklepy internetowe RedCart.pl, które odniosły sukces w e-handlu.

To nasze podziękowanie, dla e-partnerów biznesowych z którymi możemy efektywnie działać w branży.

O początkach swojego e-biznesu, o pasji do wyjątkowych dodatków do wnętrz opowie Mariusz Dobija, właściciel sklepu internetowego naszpieknydom.pl



Sklep internetowy na platformie RedCart


Mówię naszpieknydom.pl myślę...
Miejsce pełne pięknych przedmiotów, dzięki którym każdy z nas może stworzyć swoje miejsce na ziemi pełne radości, miłości i ciepła domowego ogniska.

Zanim otworzyłem sklep internetowy...
Od kilkunastu lat zajmowałem się branżą związaną z finansami, ale cały czas szukałem drugiego profilu działalności, najlepiej zupełnie czegoś innego i udało się.

Otwarcie sklepu internetowego zajęło mi...
Kilka miesięcy. Zaczęło się od określenia profilu sklepu i tu z pomocą przyszła moja żona, której od zawsze pasją jest urządzanie, dekorowanie oraz ciągłe zmiany w naszym mieszkaniu. W końcu stało się i mnie też to „porwało”. Kolejnym etapem był wybór nazwy oraz platformy na jakiej ma się znajdować ów sklep. Ogromne znaczenie miała szata graficzna sklepu, która koniecznie musiała być indywidualnie dostosowana do profilu sklepu Nasz Piękny Dom.

Wybrałem gotowe oprogramowanie ponieważ...
Stawiając pierwsze kroki w e-biznesie, tak naprawdę stąpa się po cienkim lodzie i konieczna jest pomoc fachowców w tej dziedzinie. Dlatego profesjonalne oprogramowanie RedCart był dla mnie idealnym rozwiązaniem, oprócz bardzo przyjaznego i intuicyjnego panelu sklepu, ogromu funkcjonalności, ciągłych modyfikacji i udoskonaleń, mogłem i mogę liczyć na profesjonalną pomoc techniczną i doradczą.

Koszty otwarcia e-sklepu...
Nie są zbyt wygórowane, ale na pewno jest to wydatek rzędu kilku tysięcy złotych. Jednak i tak jest to stosunkowo dość niski koszt na przykład w porównaniu do otwarcia sklepu stacjonarnego.

Pierwsze realne zyski odczułem...
Po kilku miesiącach funkcjonowania sklepu, jednak cały czas inwestuję w rozwój sklepu, poszerzanie asortymentu oraz marketing.
 


Sklep internetowy na platformie RedCart


Naszpieknydom.pl wyróżnia się na tle konkurencji tym, że...
Produkty są specjalnie wyselekcjonowane, nietuzinkowe oraz oryginalne. Często pochodzą z krótkich serii więc są unikatowe. Wybierając produkty szczególną uwagę zwracamy na jakość wykonania oraz na to aby oprócz swej funkcjonalności posiadały także walory estetyczne, tak aby mogły być również dekoracją.

Wśród narzędzi marketingowych w e-sklepie najbardziej sprawdza się...
W naszym przypadku pozycjonowanie, reklama w magazynach wnętrzarskich oraz newsletter. Często także organizuję promocję w sklepie, rabaty dla stałych Klientów. Doskonałym pomysłem było stworzenie fanpage'u na portalu społecznościowym Facebook. To wspaniała sprawa móc być tak „blisko” z osobami, którym podoba się to co robimy. W związku z ciągłym rozwojem sklepu pojawiają się nowe pomysły na reklamę i promocję, które sukcesywnie będę wdrażał.

Sklep naszpieknydom.pl jest wyjątkowy ponieważ...
Staramy się aby każdy Klient był zadowolony, że znalazł nas w sieci, aby czuł się u nas wyjątkowo, aby wirtualny spacer w naszym sklepie był dla Niego przyjemnością i odskocznią od codzienności. Cały czas pracujemy nad poszerzaniem asortymentu, aby Klienci powracali do nas z przyjemnością.

Ten kto chce prowadzić sklep internetowy musi...
Dokładnie przemyśleć i określić jego profil, najlepiej jak jest związany z zainteresowaniami czy pasją tej osoby, ponieważ wówczas o wiele łatwiej zacząć. Potem wybrać oprogramowanie sklepu – ponieważ to druga bardzo istotna sprawa. Następnie wykazać ogrom zaangażowania w ciągły proces tworzenia i udoskonalania swojego sklepu.


Sklep internetowy na platformie RedCart




Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!