Wiosnę czuć już w powietrzu - dlatego przypominamy co działo się w przeciągu ostatniego miesiąca na platformie RedCart.

Odświeżamy zatem nasz cykl "MyCart – opowiem Ci o e-biznesie". Poznaj sklep Tapetujemy.pl, który jako pierwszy postanowił opowiedzieć o swoim biznesie. Zapraszamy do wywiadu ze sklepem RedCart, który wie, że piękno wnętrza tkwi w tapecie.

Sklep internetowy RWD


Czy wiesz, że 21 kwietnia zostanie aktywowany nowy algorytm Google, który będzie faworyzował strony przystosowane do urządzeń przenośnych? Klienci, którzy będą wyszukiwali dany produkt poprzez smartfona, możliwe, że nie będą widzieli Twojej wypracowanej pozycji w Google, jeśli nie będziesz posiadał sklepu dostosowanego do smartfonów. 
To powoduje, że RWD staje się gwarancją lepszego pozycjonowania sklepu. Poznaj również jego liczne zalety, dzięki którym zwiększysz swoją sprzedaż bez większych ingerencji w sam sklep.

 


W kolejnej serii o dropshippingu mogliśmy przeczytać między innymi:

- jak wygląda w modelu dropshipping marża produktów i reklamacje,

- jakie dropshipping posiada wady i zalety,

- odpowiedzieliśmy także na najważniejsze pytania i odpowiedzi dotyczące dropshippingu.



Czy wiesz, że
posiadając sklep na naszej platformie i sprzedając jednocześnie na serwisie aukcyjnym Allegro nie musisz posiadać dodatkowych aplikacji? Jeśli nie, to zapraszamy do lektury co odróżnia w zakresie sprzedaży na Allegro RedCart spośród innych platform dostępnych na rynku.


Serdecznie zapraszamy do przeczytania Rankingu Sklepów Interntowych 2015 od Opineo, w którym wzięliśmy udział. Gratulujemy  przy okazji sklepowi Ekskluzywna, który zajął wysokie miejsce w rankingu.

Ranking sklepów internetowych 2015 Opineo



Chcesz dowiedzieć się jak promować swój sklep internetowy? W takim razie rozsiądź się wygodnie i zobacz co przygotowaliśmy z tego zakresu wraz z naszymi współpracującymi blogerami. Znajdziesz między innymi takie tematy:

- jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym - reklama, czyli jakie działania reklamowe mogą przełożyć się na większe zyski,

- promocja sklepu internetowego - narzędzia i monitorowanie, czyli jakich narzędzi używać by skutecznie monitorować dotychczasowe działania,

- jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym - korzyści i zagrożenia wynikające z pozycjonowania, czyli dlaczego czasem pozycjonowanie nie przynosi efektu, a obiecane przez agencje i firmy działania nie zawsze są skuteczne,

- po co sklepowi obecność w social media i co daje sklep internetowy na facebooku, czyli jak zyskać większą sprzedaż przy jednoczesnej interakcji z użytkownikami (potencjalnymi Klientami).




Wykorzystaj wiedzę w praktyce - załóż sklep!