Podsumowanie aktualizacji RedCart: kwiecień

Bądź na bieżąco i nie przegap żadnej aktualizacji oprogramowania RedCart. Sprawdź listę nowych funkcjonalności oraz integracji z systemami zewnętrznymi, które pojawiły się w sklepach internetowych w miesiącu kwietniu 2016. W kwietniu wdrożyliśmy nową hurtownię artykułów erotycznych współpracującą w modelu dropshipping – Ombero.pl. Jednak miesiąc ten stał przede wszystkim pod znakiem prac na rzecz naszych klientów, w tym wdrożeń masek nowej generacji v4. Z tej okazji warto przypomnieć najważniejsze funkcjonalności nowoczesnej i przystosowanej do Google maski v4.

1. Nowi dostawcy zintegrowani z RedCart: Ombero.pl

Do listy dostawców dostępnych w oprogramowaniu RedCart na zasadzie gotowej integracji dołączyła hurtownia Ombero.pl. Oferuje szeroki wybór asortymentu z dziedziny szeroko pojętej erotyki – w tym bieliznę erotyczną oraz gadżety i artykuły dla dorosłych. W asortymencie znajdują się kosmetyki erotyczne, feromony oraz suplementy diety najlepszych producentów. Dostawca współpracuje ze sklepami na zasadzie dropshipping, czyli realizując wysyłkę towaru do klienta detalicznego.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą hurtowni Ombero.pl oraz z systematycznie aktualizowaną listą dostawców dostępnych na zasadzie gotowej integracji w RedCart.

Zobacz dostawcow dostępnych w RedCart na zasadzie gotowej integracji

2. Następne sklepy RedCart w nowej masce graficznej v4.

Kwiecień oraz marzec upłynęły pod znakiem intensywnych prac nad wdrażaniem maski graficznej v4 do nowych sklepów w RedCart, do których należą m.in.:

  • ekskluzywna.pl
  • intimiti.pl
  • voronet.pl
  • enena.redcart.pl
  • plytki-lazienki.pl
  • invmedia.redcart.pl

To doskonała okazja, aby pokazać sklepy wyposażone w nową maskę klientom oraz zachęcić do odwiedzin i dokonania zakupu.

Cieszymy się także, że możemy zarekomendować maskę v4 bazując na przykładach działających sklepów oraz przypomnieć najważniejsze jej właściwości.

PAMIĘTAJ:

Tak zwana grafika sklepu internetowego to najważniejsze narzędzie marketingowe w sklepie, którego zadaniem jest optymalizacja sprzedaży: zachęcenie klienta do kupna oraz odpowiednia ekspozycja asortymentu w sklepie. Nowe maski v4 to także optymalizacja pod kątem wymagań Google oraz nowoczesna wersja RWD dostosowująca wygląd sklepu do wyświetlacza każdego urządzenia mobilnego.

Do najważniejszych właściwości masek graficznych v4 należą:

  • Dostosowanie do najnowszych wytycznych Google, zapewniające m.in. szybkie wczytywanie się sklepu, wyższą pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz lepszy wynik w Google PageSpeed Insights.
  • Nowoczesna maska RWD, dzięki której sklep dostosowuje się dynamicznie do wyświetlacza każdego urządzenia mobilnego. Funkcjonalność nowej maski w wersji RWD widać zwłaszcza w widocznym na danym urządzeniu i wygodnym w użyciu dla klienta koszyku.
  • Szereg rozwiązań z dziedziny user experience. Głównym zadaniem szaty graficznej sklepu jest poprowadzenie klienta w intuicyjny sposób – od szybkiego znalezienia interesującego produktu do koszyka zakupowego i potwierdzenia transakcji. Bazując na doświadczeniu we wdrażaniu sklepów stworzyliśmy więc rozwiązania, które mają na celu optymalizację sprzedaży – stąd nowa karta produktowa, szybki podgląd produktu, wyskakujące okno pop-up, graficzna prezentacja opcji produktowych i nowe boxy produktowe.

Zapoznaj się ze wszystkimi możliwościami maski graficznej w standardzie v4.