sklep online

Jedną z trudniejszych, a jednocześnie najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć osoba decydująca się na prowadzenie własnego sklepu internetowego, jest wybór oprogramowania. Możliwości jest wiele, jednak każda z nich stanowi inny „pakiet korzyści”. Początkujący przedsiębiorcy decydują się najczęściej na sklep internetowy na abonament. Oddanie się w ręce ekspertów okazuje się najrozsądniejszym rozwiązaniem. Dlaczego?


1. Niskie koszty

Mały budżet? Nie szkodzi! Zakup oprogramowania szytego na miarę to duży koszt, często oscylujący w granicach całego budżetu, jakim dysponujemy. Nie byłoby więc dobrym wyjściem zainwestowanie wszystkich pieniędzy na zabudowę strony, trzeba myśleć przyszłościowo. Sklep internetowy na abonament nie wiąże się z wysokimi kosztami początkowymi, tak naprawdę potrzebujesz niewiele, aby wejść na rynek. Można to porównać np. do kredytu, za oprogramowanie płacisz co miesiąc w formie rat, które nie obciążają Twojego budżetu firmowego, gdyż to Ty wybierasz opcję i pakiet, z którego chcesz skorzystać w oparciu o swoje możliwości finansowe. W cenie masz praktycznie wszystko, czego potrzebujesz – platformę sprzedażową, hosting, grafikę, domenę oraz inne dodatki.

2. Gotowe rozwiązania

Nie musisz wiedzieć wszystkiego. Każdy jest dobry w czymś innym i nie musi znać się na wszystkim. Gdyby tak było, nie istniałby handel i branża usługowa – bylibyśmy samowystarczalni. Decydując się na sklep online z oprogramowaniem oszczędzasz czas i minimalizujesz ryzyko popełnianych błędów. Otrzymujesz gotowe rozwiązanie bez konieczności samodzielnego wdrażania poszczególnych narzędzi. Nie musisz być więc informatykiem ani programistą, a np. fryzjerem, ekonomistą lub kucharzem.

3. Łatwe dotarcie do klienta

Wykorzystasz maksymalnie potencjał sprzedaży online. Możesz wybrać jeden kanał sprzedaży, np. własny sklep internetowy lub Allegro. Możesz jednak postawić na wielokanałowość, docierając tym samym do szerszego grona klientów. Czy dostrzegasz różnicę pomiędzy firmami reklamującymi się tylko w telewizji, a tymi, które oprócz spotów reklamowych w tv i Internecie, są obecne na banerach ulicznych, w radio i prasie? Sklep internetowy na abonament ma możliwość rozszerzenia go o sprzedaż innymi kanałami, jak Allegro, eBay, Ceneo i inne. Im jesteś bardziej aktywny i widoczny, tym również bardziej rozpoznawalny.


4. Wsparcie dla początkujących

Początkujący przedsiębiorca bardzo często potrzebuje wsparcia, ma wiele pytań nie tylko na etapie tworzenia sklepu online. Niekiedy wątpliwości pojawiają się w trakcie jego prowadzenia. Mając sklep internetowy na abonament jednocześnie ma możliwość skorzystania ze wsparcia ekspertów, którzy pomogą rozwiązać bieżące problemy, udzielą cennych wskazówek i tym samym pomogą Ci skuteczniej zarządzać swoim biznesem.


5. Perspektywy rozwoju

Takie oprogramowania nieustannie są doskonalone oraz wzbogacane o nowe funkcjonalności. Korzystając z nich jako pierwszy masz szansę wdrożyć je w swoim sklepie. Eksperci pracują nad usprawnianiem systemu, aby jego użytkownicy zawsze mieli możliwość korzystania z najnowszych i najskuteczniejszych rozwiązań.

6. Wygodne funkcjonowanie

Sklep internetowy na abonament umożliwia nam połączenie się z systemami płatności online, firmami kurierskimi, porównywarkami cen, a także serwisami zewnętrznymi takimi jak Allegro, Amazon, Ebay. Na rynku takie platformy jak RedCart.pl oferują w jednym miejscu wszystko, co może się przydać przy rozpoczęciu przygody z własnym sklepem online. Prowadzenie biznesu internetowego na gotowym oprogramowaniu jest wygodnie zautomatyzowane. Sklep funkcjonuje i generuje zyski, nawet gdy Ty odpoczywasz.

7. Łatwa sprzedaż

Najprostszym sposobem na sprzedaż we własnym sklepie internetowym jest wirtualne zatowarowanie e-sklepu na podstawie integracji z hurtownią. Integracją z hurtownią nazywamy automatyczne zamieszczenie produktów hurtowni w Twoim e-sklepie i bieżące aktualizacje ich bazy. W sklepie na abonament na platformie RedCart,  dzięki gotowej integracji z hurtowniami , początkujący sprzedawca internetowy ma duży wybór dostawców produktów z różnych branż. Korzystając z usług sprawdzonych dostawców masz gwarancję zadowolenia swoich Klientów.

Automatyczne aktualizacje stanów magazynowych i cen zapewnią zawsze aktualną ofertę w sklepie oraz dostęp do rzetelnej informacji o stanach magazynowych. Takie aktualizacje odbywają się w Redcart średnio 4 godziny.  

8. Szybki start

Dzięki integracji z hurtownią internetową możliwe jest szybkie rozpoczęcie sprzedaży. Nie musisz tracić czasu na wgrywanie po kolei każdego produktu do swojego e-sklepu. Otrzymujesz od hurtowni wysokiej jakości zdjęcia produktowe oraz opisy produktów. Nie musisz poświęcać swojego czasu na ich przygotowanie. Umieszczanie profesjonalnych zdjęć i opisów produktów pozwoli Ci zyskać wiarygodność w oczach klientów i napędzi sprzedaż.

9. Oszczędność pieniędzy

Zatowarowywujesz e-sklep w sposób wirtualny. W dowolnej chwili możesz ograniczać lub poszerzać ofertę w swoim sklepie internetowym, wybierając konkretne kategorie towarów i określonych producentów. Nie martwisz się szukaniem dostawców, wybieraniem produktów, jeżdżeniem po towar.

10. Duży wybór dostawców

System integracyjny RedCart liczy już ponad 100 hurtowni i dostawców w Polski oraz zagranicy. Wśród produktów na sprzedaż znajdziesz szeroki wybór komputerów, notebooków, sprzętu RTV i AGD, bielizny, odzieży, książek, zabawek dla dzieci, kosmetyków, artykułów sportowych oraz wielu innych atrakcyjnych produktów.

Jak to działa?

Nowoczesne hurtownie internetowe dysponują ofertą produktową w postaci tzw. pliku XML lub CSV – który pozwala na masowy, automatyczny import bazy produktowej w formie nazw, zdjęć i opisów do sklepu internetowego. Po pobraniu oferty produkty zawierają dokładne nazwy produktów, szczegółowe opisy, zdjęcia, stany magazynowe, a także ceny.

Na początku wybierasz hurtownię, z którą chcesz współpracować - jedną lub kilka. Kolejno decydujesz się sprzedawać konkretne kategorie produktów od wybranego dostawcy lub wybierasz produkty określonego producenta oferowane przez tego dostawcę. A w ciągu 24 godzin wszystkie produkty ze zdjęciami i opisami są już w Twoim sklepie internetowym. Taka integracja to przede wszystkim ogromna oszczędność czasu i pracy, której nie da się przecenić.

Jeszcze łatwiej w dropshipping

Jednym z dobrych pomysłów jest prowadzenie sklepu internetowego w oparciu o system dropshipping. Pozwala to skrócić czas uruchomienia sklepu oraz zminimalizować koszty, jakie są z tym związane. Brak magazynu i tym samym towaru, brak konieczności wynajmowania lokalu oraz zatrudniania pracowników, brak obowiązku pakowania towaru i jego wysyłki – wszystko to jest po stronie dostawcy. Przeczytaj więcej o dropshipping.