Uruchomienie serwisu RedCart.de nie pozostało bez echa. W niemieckich serwisach poświęconych branży e-commerce pojawiły się pierwsze informacje o debiucie polskiej platformy sklepów internetowych. Niemieckojęzyczne portale internetowe zamieszczają na swoich stronach wpisy poświęcone nowej usłudze, jaka pojawiła się na rynku. Publikację prezentuje m.in. magazyn Hypertimes.de, opisujący nowości ze świata e-commerce.

 

Pojawiające się informacje to wyraz zainteresowania polskim produktem. Branża z uwagą przygląda się nowemu graczowi, który pojawił się na rynku. Potwierdza to także zwiększająca się ilość zapytań, jaka dociera do nas od momentu debiutu na rynku niemieckim, jak i również ilość zakładanych sklepów internetowych. Na przestrzeni ostatnich dni nawiązaliśmy kolejne kontakty handlowe z Partnerami zagranicznymi, dotyczące przyszłego rozwoju projektu RedCart.de.

 

Równolegle z rozwojem polskiej platformy sklepowej prowadzone są prace nad produktem skierowanym na rynek niemiecki. W najbliższych tygodniach pojawią się kolejne porównywarki cen i pasaże handlowe, co jeszcze bardziej urozmaici funkcjonalność oprogramowania sklepu. Zdobyte przez lata doświadczenie oraz wiedzę wykorzystujemy z powodzeniem za granicą. Analiza rynku pozwoliła nam na sprawne przystosowanie produktu do potrzeb niemieckiego Klienta.