OFERTA SPECJALNA! Sklep internetowy + baza produktów i automatyzacje w rewelacyjnie niskiej cenie. Umów się na rozmowę i poznaj szczegóły

Jak możemy Ci pomóc?

Strona główna Baza wiedzy Jak rozpocząć

Obsługa sklepu internetowego

Jak zacząć pracę po aktywacji sklepu internetowego. Instrukcja zawierająca podstawy obsługi sklepu RedCart.

Poniższa instrukcja pozwoli Ci w prosty sposób nauczyć się podstaw obsługi sklepu internetowego Redcart. W razie dodatkowych pytań pamiętaj że jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji – zadzwoń lub napisz, na pewno Ci pomożemy!

1. Uzupełniamy dane kontaktowe w zakładce Ustawienia->Podstawowe ustawienia->Dane kontaktowe ( te dane będą pobierane do fv) oraz w zakładce Wygląd sklepu->Strony informacyjne->Kontakt ( te dane będzie widział klient).
2. Uzupełniamy dokumenty w Wygląd sklepu->Strony informacyjne
- Regulamin
- Politykę prywatności ( wzór : http://redcart.pl/blog/aktualnosci/212/wzor-polityki-prywatnosci-dla-esklepu-z-okazji-nawiazania-wspolpracy-z-trusted-shops.html )
- Politykę plików cookies ( wzór: http://redcart.pl/blog/aktualnosci/292/informacje-na-tematwykorzystywania-plikow-cookies.html ) - nie zapominamy o pasku!
- Informacje o wysyłce towaru ( tworzymy nową stronę)
- Informacje o rodzajach płatności
- Informacje o sposobach reklamacji i wymiany towaru – jeśli korzystamy z hurtowni, szukamy tych informacji u niej na stronie
Na koniec sprawdzamy i ustawiamy stopkę sklepu wraz ze stworzonymi stronami oraz danymi kontaktowymi w zakłądce Wygląd sklepu->Układ sklepu->Konfiguracja->Stopka

3. Ustawiamy formy płatności ( jeśli nie mamy jescze podpisanej umowy z operatorem robimy to teraz, np. Z Transferuj.pl) w zakładce Klienci i Zamówienia->Płatności
4. Ustawiamy formy wysyłki ( jeśli nie mamy jeszcze podpisanej umowy z operatorem robimy to teraz, np. Z K-ex) w zakładce Klienci i Zamówienia->Kurierzy
5. Ustawiamy rodzaje wysyłki dla klienta w zakładce Klienci i Zamówienia->Wysyłka produktów pamiętając o zaznaczeniu rodzajów płatności przy danej wysyłce. Ważne: nazwa dla znacznika powinna być taka sama jak nazwa wysyłki – można skopiować.
6. "Układamy sklep" i wyłączamy niepotrzebne boksy w zakładce Wygląd sklepu->Układ sklepu klikając i przeciągając poszczególne pozycje .
7. Zmieniamy logo na swoje własne w zakładce Wygląd sklepu- >Szablony -> Konfiguracja Grafiki i logo
8. Porządkujemy nawigacje ( górne menu) w zakładce Wygląd sklepu- >Nawigacja
9. Sprawdzamy szablony wiadomości i zmieniamy adres nadawcy ( jeśli jeszcze nie posiadamy skrzynki w domenie piszemy w tej sprawie zgłoszenie) w zakładce Wygląd sklepu->Szablony Wiadomości
10. Dodajemy banery graficzne w zakładce Wygląd sklepu->Strona główna


Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas

Pomoc RedCart
+48 22 22 82 114

pn - pt godz. 9:00 - 17:00

Pomoc RedCart
pomoc@redcart.pl

24h / dobę, 7 dni w tygodniu