RedCart jako pierwsza polska platforma sklepów internetowych debiutuje za granicą. Odtąd oprogramowanie sklepu dobrze znane na rynku polskim dostępne będzie również w Niemczech. Po ponad 12 miesiącach intensywnych prac i przygotowań projekt RedCart.de oficjalnie wystartował. Podobnie jak w Polsce produkt dostępny będzie w 3 pakietach: BASIC, PREMIUM oraz PROFI. Zasadniczą zmianą jest wydłużenie bezpłatnego okresu testowego aż do 90 dni!

Impulsem do wprowadzenia rozwiązania sklepów internetowych na rynku niemieckim były liczne zapytania jakie docierały do nas z zagranicy. Wysoki poziom wsparcia technicznego, jak i również zaawansowane technologie i duża funkcjonalność oprogramowania były najczęściej wymienianą zaletą sklepów RedCart. Doświadczenie jakie zdobyliśmy w Polsce, ale również stała analiza rynków zagranicznym pozwoliły nam dobrze przygotować się do wejścia z naszym produktem na rynki zagraniczne.

Oprogramowanie sklepu dostępne pod marką RedCart.de jest w pełni przystosowane do prowadzenia sprzedaży na rynku niemieckim. Sklep internetowy wyposażony jest w integracje z czołowymi pasażami handlowymi billiger.de, ciao.de czy dooyoo.de. Obsługuje również bardzo popularny system płatniczy PayPal. W trakcie przygotowywania są kolejne integracje.

Specjalnie na potrzeby rynku zagranicznego kod oprogramowania zoptymalizowany został pod popularne wyszukiwarki internetowe Google.de, Bing oraz Yahoo.

Sklep, jak i również jego część administracyjna dostępne są w pełni w języku niemieckim. Na potrzeby projektu RedCart.de powołany został specjalny zespół wsparcia technicznego, który oferuje swoją pomoc zarówno w języku niemieckim, jak i polskim. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które od lat przebywają za granicą, jednak na co dzień posługują się językiem polskim. Polskie wsparcie techniczne zapewni wysoki komfort pracy. Podobnie jak w Polsce głównym kanałem komunikacji pozostaje doskonale sprawdzający się system zgłoszeń elektronicznych, który zapewnia krótki czas oczekiwania na odpowiedź.

RedCart.de to zaledwie pierwszy etap, a zarazem początek zagranicznej ekspansji projektu. W trakcie przygotowywania są już kolejne wersje językowe, jako następna zadebiutuje wersja w języku angielskim, która swoim zasięgiem obejmie Wielką Brytanię i Irlandię. Uruchomienie kolejnych projektów to realizacja zapowiadanych zmian. Dzięki poczynionym inwestycjom oprogramowanie sklepu RedCart będzie swobodnie konkurować z zagranicznymi markami.

Wraz z nowymi projektami otwieramy również dla naszych Klientów nowe możliwości prowadzenia sprzedaży zagranicznej, a tym samym nowe kanały pozyskiwania kontrahentów oferując sklep internetowy w pełni przygotowany i dostosowany do wymogów danego rynku. Spółka obsługuje obecnie nie tylko sklepy z rynku polskiego, ale prowadzi także sklepy internetowe firm m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Czech.